Введенням податку на старі машини влади сподіваються мотивувати автовласників переходити на авто «свіжіше» з екологічно чистими двигунами.

В Україні Державна екологічна інспекція виступила за введення утилізаційного збору на старі автомобілі. Він може торкнутися близько двох мільйонів авто, а його розмір, за різними оцінками, складе близько 100-200 євро.

Введенням податку на старі машини влади сподіваються мотивувати автовласників переходити на авто «свіжіше» з екологічно чистими двигунами.

У разі, якщо закон буде схвалений урядом, він торкнеться близько 2 мільйонів автомобілів в країні, власникам таких авто доведеться платити податки в розмірі 100-200 євро, повідомляє Обозреватель.

Як повідомляє Федерація роботодавців автомобільної галузі, середній вік машини в Україні – понад 22 років. Їх двигуни вже давно не відповідають сучасним екологічним нормам щодо викидів в атмосферу.

Збір може коливатися в межах 100-200 євро, як в європейських країнах, заявив директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко . За його словами, якщо частина деталей авто ще можна використовувати повторно – власнику можуть навіть виплатити компенсацію.

«У Європі, якщо ви віддаєте автомобіль на утилізацію в хорошому стані, і з нього знімають хороші запчастини, які можуть піти на вторинний ринок, тоді вам ще й заплатять. Якщо це повністю мотлох, тоді вам доведеться заплатити за утилізацію 100-150-200 євро », – говорить експерт.

Зараз же, якщо такий збір не буде черговим побором, а автомобілі будуть утилізувати насправді – Асоціація підтримає таку ініціативу.

Без системи утилізації Україна ризикує перетворитися на звалище: в країну ввозять десятки тисяч авто на «евробляхах», які давно не відповідають екологічним стандартам. У разі поломки подібні автомобілі ремонтувати нерентабельно і їх просто кидають у дворах, де вони гниють і забруднюють навколишнє середовище.

Джерело

error: Content is protected !!